آخرین اخبار
کد مطلب: 146744
حجت الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان؛
روحيه مطالبه گري مردم بايد افزايش يابد
تاریخ انتشار : 1400/07/18 09:18:40
نمایش : 1121
امام جمعه لردگان گفت: مردم بايد مطالبه گري صحيح و اصولي داشته باشند و ائمه جمعه و جماعت نيز وظيفه دارند مسئولين را جهت پيگيري مطالبات مردم دعوت نمايند تا با همدلي و همکاري مردم و مسئولين مشکلات حل شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در جمع هيات امنا و مردم و اهالي محله حاجي آباد گفت: الحمدالله با روي کار آمدن دولت انقلابي اميد به بهبود شرايط در سراسر کشور و به خصوص در مناطق محروم افزايش چشمگيري يافته است و قطعا با کنار رفتن بخشي از بدنه دولت قبل و روي کار آمدن افراد انقلابي با روحيه جهادي بسياري از مشکلات حل خواهد شد.


 وي افزود: يکي از اهداف انقلاب اسلامي محروميت زدايي و رسيدگي به مناطق محروم بود، اگر چه در محله حاجي آباد شهر لردگان مشکلاتي از قبيل کمبود آب، عدم آسفالت کوچه و معابر، مشکلات فرهنگي وجود دارد و ضرورت داشت طي اين سال ها چنين مسائلي که هزينه چنداني ندارند به راحتي در سطح شهرستان حل مي شدن در حالي که به دليل کم کاري عده اي با انباشت مشکلات روبه رو هستيم که ان شالله با حضور نيروهاي انقلابي در ميدان قابل حل هستند.

امام جمعه لردگان ضمن تقدير از عملکرد سپاه و بسيج در خصوص شناسايي و برطرف کردن برخي از مشکلات اجتماعي در اين محله با اشاره به جمله امام (ره)، که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: سپاه و بسيج شهرستان لردگان الحمدالله در همه زمينه ها به ويژه فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي و عمراني کارنامه خوب و مثبتي دارد به ويژه که بارها شاهد حضور ميداني سپاه و بسيج در شرايط بحراني مثل زلزله، سيل و.. بوديم که نشان از روحيه انقلابي و جهادي اين عزيزان است که با هزينه هاي خيلي اندک و با اتکا بر توان بسيجيان و گروهاي جهادي خيلي از مشکلات مردم را مرتفع ساختند.


 وي اظهار داشت: همه کارها بايد با محوريت مسجد باشد، چرا که پيامبر اسلام (ص)  مسجد را محور تمام برنامه هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي  قرار دادند و در دهه ۶۰  شاهد بوديم که مسجد محور تمام امور بود، در مسجد شورا تشکيل مي شد و در همين‌مساجد مشکلات مناطق و محله ها بررسي و با همدلي شورا و اهالي حل مي شدند براي نمونه شروع نام نويسي جبهه  از مساجد بود و مسجد سنگر مستحکم ملت انقلابي ايران بود و هست لذا مردم شهرستان نيز بايد تمام کارهاي خود را با محوريت مسجد قرار دهند .


رحماني در پايان تاکيد کرد: مردم بايد فرهنگ مطالبه گري داشته باشند، مردم بايد مطالبه گري صحيح و اصولي را بدانند و البته ائمه جمعه و جماعت  نيز وظيفه دارند مسئولين را جهت پيگيري مطالبات مردم دعوت نمايند تا با همدلي و همکاري مردم و مسئولين چنين مشکلاتي که سال ها گريبانگير اهالي محترم حاجي آباد و ساير نقاط شهرستان شده است حل شود.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس